Suvepostitus

Juuni

Puhkus algas 6. juunil. Järgmisel päeval jäin haigeks. Mitu nädalat oli tegelikult kehv olla (pearinglus, nõrkus, iiveldus jne). Selle aja sees tegime garderoobis remonti (Mikk ikka rohkem). Nüüd on seal päris ilus. Ametlikult lõppes remont seal alles juuli keskel, kui Mikk riiulid ümberehitas ja korvsüsteemi paigaldas.

Juunist on tegelikult külm-külm mälestus. Lihtsalt nii jahe oli. Jaanipäeval käisime Võrus, kus sadas LUND.

Juunis algas ka jalgpalli MM, mida sai suhteliselt palju vaadatud.

Juuli

Jalgpalli MM jätkus. Vaatasime kõiki finaalmänge. Finaalis jäin mina viimaseks 15 minutiks magama ja ma ei näinudki kõige tähtsamaid hetki. Õnneks oli hommikul kordus 🙂

Juulis läksid ilmad ilusaks ja me käisime palju rannas. Algasid minu ujumistreeningud (treeneriks Mikk). Lõpuks sain asjale pihta ja kuigi ma väga pikalt ujuda ei jaksa ja tehnika lonkab, oskan ma vees edasi liikuda (peale kõndimise). Rannas käimistega saime ka mõnusa jume peale. Kõige rohkem peesitasime Verevi ääres, paar korda ka Võrus ja korra Võrtsjärve ääres. Juuli lõpus sõitsime Kauksi randa. Selle reisiga külastasime Kallastet ja Alatskivi lossi.

Juulis sai vist väga palju autoga sõidetud, st mina roolis.

Reisisime Kilingi-Nõmmele Schillingi festivalile. Äge pidu oli, mina läksin sinna Argo Valsi ja Id_Revi kuulama. Sealt tuli ka meie esimene öine sõit. Vaatasime koos esimest päiksetõusu.

Külastasime Suurt Munamäge. Miku esimene kord!

Juulis toimus ka Võru folkloorifestival, kus me käisime korraks laadal ja päikesepidu vaatamas.

26. juulil sõitsime Tallinnase ja meie lennureis algas. Samal päeval oli meid kutsutud ka pulma (PALJU ÕNNE JANNO!) ja sünnipäevale. Mõtlesime veel lennupiletite vahetamise peale, aga see polnud võimalik.

August

Augustis olid meie sünnipäevad. Käisime Viljandis Miku tädi sünnipäeval.

Augustis läksin uude töökohta ka.

Eile hommikul sõitsime varakult Tartusse ja tegime heinapallidega pilte. Meil polegi ühtegi pilti heinapallidest.

Kindlasti jäi midagi kirjutamata. Näiteks sagedased Võrus-Elvas käimised, Miku sugulaste aiapidu ja arstil käimised..